Traponderdelen Traprenovatie Bouwpakket trappen Balustrades Trap verlichting

Bestellen & Account

Bestellen
Artikel zoeken
Bent u op zoek naar een speciaal artikel? Deze kunt u zoeken bij uitgebreid zoeken. Hier kunt u een woord maar ook bijvoorbeeld artikelnummers invullen. Wanneer u zoekt op bijvoorbeeld 'trapleuning' krijgt u alle trapleuningen te zien.
 
Bestelling plaatsen
U kunt producten bij Stair Care bestelling door bij het gewenste product te kiezen voor de groene knop 'bestel'. Wanneer u producten in uw winkelwagen heeft ziet u deze links bovenin het scherm. Kiest u voor 'afrekenen' dan gaat u verder in het bestelproces.
 
Stap 1 U heeft bij Stair Care drie mogelijkheden om verder te gaan met bestellen:
Bestellen zonder account: hierbij hoeft u eenmalig uw gegevens in te vullen.
Nieuw account aanmaken: u vult uw gegevens in en de eerst volgende keer dat u weer iets wilt bestellen kunt u inloggen.
U heeft al een account bij Stair Care: u kunt inloggen.
Stap 2 De verzendmethode:
U kunt er voor kiezen om het product te laten verzenden, of dat u het product zelf komt ophalen. Afhankelijk van uw keuze worden de verzendkosten bepaald.
 
Stap 3 De betaalmethode:
Hier kiest u de wijze waarop u wilt betalen.
Als laatste controleert u de bestelling en bevestigt u hem. Daarna krijgt u een e-mail ter bevestiging en houden wij u op de hoogte van de verwerking van uw bestelling.
 
Bestelling wijzigen
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen dan kan dat nog tot het moment dat de bestelling verstuurd is. U kunt de wijzigen aan ons doorgeven door ons te bellen of te e-mailen.
 
Verkeerde bestelling ontvangen
Heeft u uw bestelling ontvangen maar klopt er iets niet? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dit kunt u doen door ons  te bellen of te e-mailen.
 
 
Mijn Account
Moet ik mij registreren om klant te worden?
Dit is niet verplicht. U kunt bij ons ook eenmalig bestellen zonder account. Als u kiest voor registreren zijn er een aantal voordelen aan verbonden. Uw gegevens worden bewaard in een database welke beveiligd is met uw eigen unieke en persoonlijke wachtwoord. Het grote voordeel hiervan is dat u, bij de volgende keer dat u een bestelling plaatst, deze gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. Een ander voordeel is dat u bestelinformatie altijd opvraagbaar is. U kunt brochures en catalogussen downloaden. U kunt altijd de status van uw bestelling bekijken en informatie over vorige bestellingen opvragen. Ook heeft u toegang tot zaken als uw eigen adresboek en spaartegoeden. U hoeft pas in te loggen als u daadwerkelijk gaat bestellen.
 
Wachtwoord vergeten
Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u deze opnieuw aanvragen. Er wordt dan een automatische e-mail naar u gestuurd met een nieuw wachtwoord. U vraagt een nieuw wachtwoord aan op de inloggen pagina, onder het kopje 'inloggen', 'wachtwoord vergeten? Klik hier'.
 
Wachtwoord wijzigen
Wanneer u een nieuw wachtwoord wenst te gebruiken, kunt u dit eenvoudig zelf wijzigen. Nadat u bent ingelogd, klikt u in de linkerbalk op uw klantgegevens. Bij het kopje 'klantgegevens' klikt u op de derde optie 'verander mijn wachtwoord'.  Verander uw wachtwoord, druk op 'save' en u kunt gebruik maken van uw nieuwe wachtwoord.
 
Gegevens wijzigen
U kunt uw gegevens wijzigen door te gaan naar uw klantgegevens en te kiezen voor 'bekijk of verander mijn klantgegevens'. U dient hiervoor eerst in te loggen.
 
Inschrijven voor de nieuwsbrief
U kunt u inschrijven voor onze nieuwsbrief door te gaan naar uw klantgegevens en te kiezen voor 'abonneren op nieuwsbrieven'.
 
 
Niet gevonden wat u zocht? Stel uw vraag aan de klantenservice!