Traponderdelen Traprenovatie Bouwpakket trappen Balustrades Trap verlichting

FAQ - Veelgestelde vragen

FAQ - Veelgestelde vragen
 
 
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Bekijk onze klantenservice pagina voor meer informatie over contact.
 
 
Wat zijn de verzendkosten?
Voor meer informatie vind u op deze pagina.
 
 
Waar zie ik of een product op voorraad is?
Bij het product ziet u een rood rondje of een groen rondje. Het rode rondje geeft aan dat het product niet op voorraad is, de groene geeft aan dat het product wel op voorraad is. Ons voorraad systeem wordt elk uur gesynchroniseerd, waardoor het soms kan voorkomen dat de shop aangeeft dat een product op voorraad is, terwijl dit niet meer zo is.  Vraag ons wat de levertijd van een product is.
 

Waar vind ik de levertijd?
De levertijd van een product kunt u terug vinden op de artikelpagina. De levertijd die daar vermeld staat is een indicatie, we zijn afhankelijk van de leverancier. In dit geval bedoelen we met levertijd het aantal dagen dat het duurt voordat het product weer bij ons op voorraad is. Vraag ons wat de levertijd van een product is.
 
 
 
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?
Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk te leveren na betaling. Voor de postpakketten is dit gemiddeld een week, voor de langere producten zoals trapleuningen duurt dit soms wat langer. Als uw bestelling klaar ligt voor verzending krijg u hier altijd bericht van. Wij laten u een dag van tevoren weten wanneer de bestelling wordt bezorgd. 
 
 
Kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft het recht door Stair Care geleverde goederen binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren indien mogelijk in de originele verpakking, (de goederen dienen ongebruikt en vrij van schade te zijn) met toezending van een kopie van de betreffende factuur en vermelding van de reden van retourzending (Zie hiervoor ook de algemene voorwaarden). De termijn gaat in op de dag na ontvangst van de producten. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht en de artikelen ongebruikt, tijdig en correct zijn geretourneerd, betaald Stair Care u de betaalde prijs van de bestelling, zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 30 dagen na retour ontvangst van de artikelen terug. 
 
 
Kan ik mijn bestelling ruilen voor ander product?
U heeft het recht door Stair Care geleverde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst te ruilen in de originele verpakking, onder toezending van een kopie van de betreffende factuur en vermelding van wat u in de plaats wilt voor het teruggestuurde artikel. Indien de artikelen ongebruikt, tijdig en correct zijn geretourneerd, kunnen de artikelen worden geruild. De verzendkosten voor het retourneren van het artikel en de verzendkosten om het nieuwe artikel naar u toe te sturen zijn voor rekening van de koper.