✔ Gratis verzending vanaf €50,= voor de meeste producten

✔ Expert Online Begeleiding – Geen afspraak nodig

✔ 071-3320020 / Contact

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Onderstaand formulier invullen of telefonisch contact opnemen is de snelste manier uw klacht behandeld te krijgen. Wij doen er alles aan om een oplossing te vinden die voor ons beide passend is.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Ook is het mogelijk om klanten in de EU aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden via http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.